Pages

28 September 2013

Daily Post 19 : EyeNance

So yesterday was the first time I'm not doing this daily writing project. And I feel sorry about that, to myself. I have to make a punishment, and I already thinking of it. I don't want to push myself too hard, yet still having to give me a punishment. It should be not so dumb, but still fun to do yet still something I can learn from.


Honestly, I feel not as enthusisastic then I did before. But it's my promise I made, so I have to finish it.  Maybe it's just because I'm lack of sleep lately, even some pills can't help. But hey, who says it can't be more fun?



So I challenge myself to take my "random ideas" which gave me : "Kaca Mata dan Parfum!"


Segarnya Melindungi Hari Anda

Ya, tidak semua orang memiliki wangi yang bisa ditoleransi hidung Anda. Sayangnya, Anda tidak bisa mengubah mereka. Atau, memberi parfum secara tiba-tiba kepada mereka. Nanti tersinggung.

Daripada membuat orang lain tersinggung, kenapa tak mengubah diri kita sendiri?
Manjakan hidung Anda dengan memanjakan mata Anda juga. Kami mengerti hidung dan mata memiliki relasi yang sangat dekat. Jadi, lindungi mata Anda dengan kacamata pertama di dunia yang memiliki parfum yang dapat menangkal segala bau yang menyerang hidung Anda. Didesain khusus oleh ahli dari Italia, Jepang, Amerika dan seluruh ahli di seluruh dunia untuk menelurkan produk yang di tiap negara dirancang secara khusus.

Dapatkan EyeNance, kacamata yang tak hanya mengindahkan tapi juga membuat hari Anda lebih menyegarkan. Hubungi 085-7221-XXXXX untuk tawaran yang menarik!


I found what punishment I should do! So the punishment for my first (and hopefully the last) is writing 3 copy ads:

- Jualan Kumis ke anak remaja yang bersih, suka ke mall, sering cukuran.
- Jual gergaji ke CEO.
- Kursus bahasa Mandarin ke orang Islam fundamental.

No comments:

Post a Comment